wtorek, 6 lipca 2010

Chuck Norris' Moustache and so on...

Wreszcie wakacje o na na na
Z tej okazji otworzyłam szafę cudów[a raczej odgarnęłam zwały posesyjnej makulatury,które zawalały mi mieszkanie] i wzięłam się trochę do roboty :0

Najpierw sikorka, brelok na zamówienie, zupełnie inna niż potwory i słodziaki, ale sprawiła mi wiele radości, zwłaszcza nóżki <3





















[brelok z filcu, ok 8x12cm z zawieszką 20zł]


A teraz już trochę inwencji, nadchodzące dwie serie:

Lazy Monkey - czyli małpy małpy małpy, znudzone, genialne, zblazowane małpy, bo bardzo podobają mi sie ich mordki





















[broszka z filcu+tiulu, 8cm szer 12zł]




I popularne ostatnimi czasy[a krążące po głowie od dawna] La Moustache
Póki co Wąsy Chucka Norrisa[a propos tego,że wąsy chucka norrisa mają własne wąsy,czy coś w tym stylu...]
Planowane broszki, breloki, wisiorki i może jakieś inne gadżety,jeśli będę miała materiały :3





















[broszka z filcu+guziki, ok 12cm szer. 20zł]




Przyjmuję zamówienia na wszelkiego rodzaju bajery i gadżety, jeśli masz pomysł albo spodobało Ci sie coś na blogu-napisz :) pangea@tlen.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz