niedziela, 9 maja 2010

Sugar and felt

Jak zwykle kiedy mam bardzo dużo roboty -robię coś zupełnie innego.
Tym razem skończyło się na słodkich i eleganckich Paniach, które z gracją gwiazd starego Hollywood noszą perły i skromnie spuszczają oczy.







































































































































Panie noszą imiona od najciekawszych kobiet,jakie w danej chwili przyszły mi do głowy ;p
Czyli mamy Betty Grable
Brigitte Bardot
Carrie Bradshaw[ten kwiat!]
i oczywiście Coco Chanel



Mogą być broszkami,brelokami albo pięknymi ozdobnikami :3
Wys. ok 11cm

Materiały:
filc z allegro i hurtowni, wstążki,róża,perełki z hurtowni


Cena: 25zł/sztuka

5 komentarzy:

  1. Już na stylio (bez podpisu) skojarzyłam z Carrie. Pomimo tego, że nie widziałam filmu ani serialu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że są mniejsze. Zaskoczyłaś mnie tymi wymiarami ;) Najładniejsze te z perłami i kokardkami :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Panna Betty śliczna :*

    OdpowiedzUsuń