piątek, 5 marca 2010

Would you like a Tee??

Koszulki koszulki koszulki.
Te, które lubię robić...

[TA JEST NA SPRZEDAŻ! MĘSKIE XL nowa H&M]

... i te, na które jest zapotrzebowanie [którego nadal nie rozumiem, ale kim jestem by kwestionować trendy...Zmartwię się dopiero kiedy ktoś mi napisze,że nie mam prawa ich rysować :/]





Materiały:
koszulki z wielu źródeł, markery i farby do tkanin Marabo, Pelican, Sharpie, Fevicryl i co tam jeszcze mam na półce


Cena: każda koszulka wyceniana jest na podstawie złożoności rysunku, ale wszystkie koszulki na zdjęciach kosztują 62zł [30zł wykonanie+25koszulka/albo 20 jeśli to bokserka/+7zł wysyłka]. Przy zamówieniach obejmujących 2 i więcej koszulek wysyłka gratis [więc jest to 50-55zł]

Koszulki wysyłam 3-4 dni po wpłynięciu pieniędzy na konto, chyba że znowu sąsiadka mnie zaleje i będę musiała dobytek ratować...

12 komentarzy:

  1. szanela jest boska <3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie ale jak zliczy sie te wszystkie ceny to bardziej opłaca sie iść do sklepu i kupić firmową ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się zastanowię :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. hah. świetnee.
    chyba musze sobie taką zrobić .:P

    OdpowiedzUsuń
  5. prawdziwcy znawca od razu się pozna ,że to fake ;P ale nie zaprzeczam ,że bardzo dobrze to robisz

    OdpowiedzUsuń
  6. ta z myszką jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaa,na pewno 50$za koszulkę+wysyłka jest tańsze niż 50ZŁOTYCH+wysyłka...
    A jeśli Anonimowemu chodziło o kupowanie w sklepach sieciowych,to chyba nie rozumie idei handmade/fair trade ale jego/jej ignorancja do mnie nie przemawia.


    A co do znawców poznających się na fejkach...nie rozumiem jak ten argument ma się do koszulek,skoro nigdzie nie jest napisane,że podrabiam je sprzedając jako oryginały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,mam pytanie co do twórczyni tych mega koszulek;)czy mogłabym uzyskać jakiś kontakt do Ciebie ponieważ chciałabym Cię prosić o zrobienie koszulki:Dteż jestem z łdz więc może byłaby możliwość umówienia się odbioru osobistego?no dobra ale najpierw poprosze o jakieś namiary:D:)pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba pytania na blogu są zazwyczaj do jego autora,hm? ;] Proszę kosntaktować się mailowo na adres który podaję w co drugim poście, który to też adres jest w danych o mnie. dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to robisz.świetne masz pomysły :) możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś te markery do tkanin ?na necie czy gdzieś w mieście ?proszę o odpowiedź u mnie na blogu.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CHCĘ KOSZULKĘ CHANEL, LECZ NIE WIEM JAK SIĘ SKONTAKTOWAĆ Z TOBĄ;/

    NAPISZ PROSZĘ. 12329699 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CHcialabym kupic bluzke mam nadzieje ze to jeszcze aktualne . Napisz prosze na dominiika_1996@wp.pl

    OdpowiedzUsuń