poniedziałek, 26 stycznia 2009

Miłoś renifer Mike


Miłoś czyli renifer Mike
Specjalnie na walentynki dla ciebie, ciebie albo ciebie.
Bądź walęwtyłki.
18cm wys.

Materiały:
bawełna z ochłapów tekstylnych, filc i oczka z hurtowni dodatków krawieckich

Cena: 35zł

czwartek, 22 stycznia 2009

Ochrona 'Octopus'


Pokrowiec na telefon-wymieniłam na nowe cudeńko ale jako że przyzwyczajona do telefonu z klapką byłam,to nie było problemu z rysującym się ekranem.
I w ogóle jak się ten ekran do twarzy orzykłada to potem makijaż na nim zostaje,paluchy widać,eh eh.Ale jest kochany :3
No i strzeże go ośmiornica :D

Materiały:
Filc z hurtownii art. krawieckich, guziki i polar z allegro, telefon z salonu ;p

piątek, 16 stycznia 2009

Donut

Broszka-duża i okrągła,bardziej do torby czy szalika niż koszulki :>
11x9cm
Może być wykonana również jako brelok
Materiały:
tkanina z szafy, filc z hurtowni art.krawieckich

Cena: 25zł

czwartek, 15 stycznia 2009

Bubba

Bubba jest moim drugim gigantem.
Na zamówienie kolegi-miał być włochaty,więc ma futro na pleckach jak jakiś włochaty jeż-jeżozwierz :3 Futro z prawdziwego sztucznego futra[mam go cały płaszcz ;)]
35x33cm.

Materiały:
polar z allegro, filc i oczka-paciorki z hurtowni dodatków krawieckich, futro z płaszcza futrzanego z zasobów szafy :)

Manuel Calavera


Manuel 'Manny' Calavera jest moim nowym ulubieńcem. Wyjął mi 3dni z życia i jest gwiazdą wśród innych potworów.
Jest tajemnczy,więc jeszcze mało o nim wiem,ale na pewno lubi lounge jazz.
33 cm wys. 45cm rozpiętości...odnóży?
Nie jest tani,bo nie wiem jak bardzo chcę go sprzedać,ale jeśli ktoś go kupi to będzie znaczyło,że umie się nim odpowiednio zaopiekować :>

Materiały:
tkanina SH, filc z hurtowni dodatków krawieckich

Cena: 100zł

Luiza


Luiza jest typową mieszkanką Wersalu,kocha koronki,wstążeczki,guziczki i zawsze się rumieni. Marzy też,jak każda dziewczyna o księciu na białym warchlaku.
11x9cm

Materiały:
guziki i polar allegro, filc hurtownia art. krawieckich, wstążki i koronki pasmanteria

Masza


Masza jest cyrkową niedźwiedzicą,która wyzwoliła się z niewoli by występować w paryskim kabarecie...
A przynajmniej tak twierdzi,bo niektórzy twierdzą,że była sprzedawczynią w cukierni,ale cyrk brzmiał bardziej dramatycznie.
Ma ok 15cm.

Maretiały:
tkanina SH[to chyba zasłona] wstążka z pasmanterii, guzik z allegro

*Sprzedana

Bieloryby

Po długich przemyśleniach postanowiłam przekazać je komuś,kto może w nich chodzic bez ryzyka zapalenia ścięgna i nagniotków.
Tak więc oto bieloryby dla panny Rudzikowej.

Materiały:
trampki atmosphere, markery Pelikan i Marabu

*I przy okazji wszyscy zainteresowani mogą zobaczyć wreszcie,jakimi markerami sie tkaniny bazgrze.

Świąteczne wypieki


...
Nie mam siły na opis.
Mamy tu 4broszki, 4breloki, 5pluszaków.
I wszystko to prezenty.

I takie też na zamówienie wyprodukuję :>

Pluszaki 35-45zł, brelok 25zł, broszka 25zł

Arrrrrrrr you free tonight? Tee


Trzeci podkoszulek dla kolegi :)
Dochodzę do wniosku,że nie lubię mazać farbkami,flamastry są soooo much wygodniejsze U_U

Materiały:
podkoszulek H&M, markery do tkanin Marabo i Pelikan

Ferajna Tee


Drugi z trzech podkoszulków na specjalne zamówienie dla kolegi :)
Nie wiem czy w ogóle coś widać,ale koszulka jest szara,a linie czarne,w świetle dnia wygląda to wyraźniej.

Materiały:
podkoszulek H&M, markery do tkanin Marabo i Pelikan

Rock Star Tee


Podkoszulek na zamówienie dla kolegi,który chciał być gwiazdą rocka :)
Nawet nie wiedziałam,że tak ciężko jest znaleźć czystą prostą bawełnianą koszulkę dobrej jakości.No i nie znalazłam,bo to H&M :/

Materiały:
podkoszulek H&M, markery do tkanin Marabo i Pelikan

Zenek - broszka

Zenek to bug,czyli robal siedzący w komputerze i przekierowujący adresy wstukiwane przez pryszczate dzieciaki na adresy porno,żeby ich rodzice potem podejrzewali ich o złe mysli.
Zenek nie jest zły,ma tylko spaczone poczucie humoru...
Ma też 8cm i jest prezentem.

Materiały:
tkanina z SH, filc z hurtowni dodatków krawieckich

Takie broszki też robię na zamówienie ;)

LokoBreloko

LokoBreloko,breloczki na specjalne zamówienie dla jasspera.
Bliźniaki pięciojajowe bądź też jajowe pięcioraczki ;D

Materiały:
polary z allegro, markery do tkanin Marabo i Pelikan

Takie i podobne breloki mam w ofercie,więc jeśli ktoś zainteresowany-prosze pytać :)

Franek u lekarza


Franek miał pecha,bo skeleczył się w łapkę i chciał tylko,żeby mu założyli opatrunek,ale trafił na Brainy'ego,który po prostu kooocha mózgi. Na szczęscie skończyło się tylko na plasterku na czole.
Od tamtego wypadku franek boi się lekarzy...
Ma 27cm i jest tego samego koloru co księżniczka Zoe.

Materiały:
polary allegro, filc z hurtowni dodatków krawieckich, akrylowa farba do tkanin

Cena: 40zł

Carmen

Tak więc oto Carmen,znają ją wszyscy,opera i balet były nawet i pełno filmów i przedstawień.

Carmen ma 28cm i uwielbia tańczyć i śpiewać po nocach z talerzem makaronu w łapce

Materiały:
polary allegro, filc z hurtowni dodatków krawieckich

Cena: 40zł

Księżniczka Klementyna


Królewna Klementyna,jak to na arystokratkę przystało,jest wielce obeznana ze sztuką i ma wielu znajomych wśród artystów. Z jednym z nich,znanym wam już dobrze Chadem,wybiera się na święta do domu,do Anglii,gdzie spotka się z naszym największym fanem- jassperem ;)
Księżniczna wzrostu jest niedużego,bo w koronie mierzy 30cm.

Materiały:
polary allegro, filc z hurtowni dodatkow krawieckich

*Sprzedana

Chad of Melbourne


Chad jest typem nieobliczalnego intelektualisty.
Studiuje na Bardz-Drogiej-I-Dizajnerskiej-Uczelni w Melbourne,ale wieczorami wskakuje na deskę i śmiga po wielkiej rafie. W przetwach miedzy nauką zawsze jest czas na mini-espresso.

Odwiedził mnie jak co roku i żali się,że za stary jest na szybki seks i chce czegoś więcej.
Mamy nadzieję kogoś tu dla niego znaleźc... [Szczyci się całymi 28cm ;>]

Materiały:
polary z allegro, filc podszewkowy[chyba tak się to nazywa] hurtownia art. krawieckich

*Sprzedany

Carl

Carl mieszkał w NY Sewers,ale na zaproszenie moskiewskich szczurów kuzynów wybrał się do nich i zamieszkał pod moskiewskim metrem.Moskiewskie metro,jak wiadomo,jest podminowane radioaktywnymi odpadami i Carl zmutował.
Teraz raczej unika szczurów.
Ma 20cm.

Materiały:
polary z allegro, filc z hurtowni art. krawieckich

Cena: 35zł

Vinnie


To miał być prezent dla 3latka,więc bez kłów i pazurów. Kończyłam go w pociągu,więc nie miałam jak zdjęcia zrobić. Jak już je dostałam,okazało się że Vincent zamienił się w Vinni'ego-hitmana mafii. Stracił zęby i myśli że wygląda męsko.
Straciliśmy kontakt od kiedy stał się zabójcą...

Materiały:
polary allegro, filc z hurtowni dodatkow krawieckich, SVD Dragunov ze zbiorów własnych

Ebil Potato


Ziemniaczek dla Ziemniaka,kolegi ze szkoły. Choć właściwie wygląda jak tańcząca fasolka.
Ale to dlatego,że Ziemniaczek nie godzi się na stateczną rolę pyry i ma wesołe usposobienie,dlatego nocami tańcuje z fasolkami :3

Materiały:
polary z allegro, markery do tkanin Marabo

Olaf

Olaf jest prawdziwym najeźdźcą i mierzy całe 32cm.
Wraz z Brainym najeżdżają szczury.
Olaf,jak prawdziwy mężczyzna,chętnie podbije mowe krainy.
++
a,zapomniałam napomknąc,że się przy nim ugglydollsami zainspirowałam,ale już nie pamiętam w którym momencie...

Materiały:
polary i guziki allegro, marker do tkanin Marabo, armia Skavenów ze zbiorów własnych

środa, 14 stycznia 2009

Cip Cip Cip i Dejl Tee



Zazwyczaj nie jestem fanką noszenia na koszulkach kreskówek, pełno tego w sklepach...chociaż ostatnio boom jest na komiksy,co z jednej strony jest fajne,bo mogę miec Superwoman dość dobrej jakości, ale z drugiej strony ludzie nie mający zielonego pojęcia o komiksie też je noszą. Profany. Ehem,jestem strasznie krytyczna,a pewnie,niech noszą co chcą ;]
Ale oglądałam ostatnio intro do starych kreskówek na jutjubie i wpadłam na taki teges śmeges pomysł.

Materiały:
podkoszulek Bershka, markery do tkanin Pelikan i Marabu


Jesli ktoś byłby zainteresowany koszulkami na zamowienie,to zapraszam,pogadamy,pomyślimy :)

Koszt to 30zł za projekt i wykonanie i koszt koszulki,jeśli mam ją kupić sama.Ale możesz wysłać swoją :)

I jeszcze CZIP CZIP CZIP I DEJL!

Księżniczka Zoe


Księżniczka Zoe czeka na Księcia w swoim drewnianym apartamą.
Szyta podczas "Zejścia" na Te-Fau-En,więc od urodzenia jest zahartowana.
28cm
Hmm,jak patrzę na to teraz to jakoś szczególną radość sprawia mi szycie ośmiornic, z resztą tak samo jak ich rysowanie...Może to te tentacle ;]

Materiały:
polary z allegro, guziki również

*Sprzedana

Oliwia


Ośmiornica-broszka, Oliwia.
Na głowie miała mieć rózyczkę,ale wyszła mi kupa kapelutkowa,która już zniknęła,zastąpiona przez prawdziwą broszko-różyczkę.
7cm wys.

Materiały:
tkanina z SH, guziki z allegro

*Ta na sprzedaż nie jest, ale broszki tworzę różne różniste więc zachecam do zamawiania :3

Myszka Śpioszka



Myszka śpioszka,mini poduszka,mięęękka bardzo. Chętnie się do kogoś przytuli. Lubi ziarna słonecznika i oranżadę w proszku.
24cm szer.

Materiały:
polar z allegro

Cena: 30zł

Bracia Króliki



Bracia królikowie,bliźniacy potworniacy,mali wariaci. Z serii 'Raving Rabbits'. 23cm wys.

Materiały:
polary z allegro

*Sprzedane ciemaden z okazji urodzin :3

Toooo potwór, tooo potwór Tee



Lubię robić te koszulki, a że się szybko wszystkim nudzę,to po miesiącu nie chce już na nie patrzeć...Tym razem potwór z głębin.
A tytuł posta to piosenka z Fineasza i Ferba. Disney Channel,baby!

Materiały:
podkoszulek H&M, akrylowa farba do tkanin, markery firmy Marabu,Pelikan i jeszcze inne Pelikany-wonder liner,których nie polecam, mają grube końcówki i zaciągają nitki.

Łódźka Ośmiornica Tee


To maleństwo było pierwszym rysunkiem,jakie zrobiłam pod kątem koszulki,ale jakos o nim zapomniałam. Ale oto jest!
Obok łódźka ośmiornica z ikeiiiii.

Materiały:
podkoszulek i bluza H&M, ośmiornica Ikea, markery do tkanin Marabo

Pug Tee



Własciwie to francuski buldog,request od koleżanki i jej bf'a.
Po lewej gotowy kontur, po prawej kontur taki szkicowy,odrysowany od przerobionej ze zdjęcia grafiki, a na dole już psina pokryta sprejem.

Materiały:
podkoszulki H&M, marker do tkanin Marabo, uniwersalna farba w spreju[taka z Castoramy,mam nadzieję,że nie powoduje raka...]

Talk talk talk Tee


No takie takie właśnie.
Słucham soundtracka z Dextera i zabijam czas.
Chyba nie najlepiej widać tu te chmurki...

Materiały:
podkoszulek H&M, pasek Burton, biały akryl do tkanin, merkery do tkanin Marabo

Wonder Woman Tee




Znalazłam piękniusią,szarą bluzkę zary z tym motywem,ale ze portfel pusty,to trzeba sobie radzić na różne sposoby.

Wydrukowałam rysunek,podłożyłam pod materiał i przerysowałam, a potem poprawiłam farbą i flamastrami do tkanin.

Materiały:
podkoszulek H&M, markery do tkanin Marabo i Pelikan[których nie polecam,bo zaciągają nitki] biała farba do tkanin[akryl]

*Robię podkoszulki z istniejących wzorów-jak ten,bądź też z projektów z głowy.

Sam the Naughty Monster




Sam,sąsiad Toma, kuzyn Domo-kuna,co wyszło juz po uszyciu. Sam ma niegrzeczne pomysły i jak cała reszta, jest zawsze głodny.

Materiały:
polary z allegro i resztki ze sklepu z tkaninami[polecam,takie skrawki są bardzo tanie,a do pluszaków jak najbardziej wystarczające]

*Sprzedany*

Brainy


Brainy jest pomocnikiem chirurga. W młodości brał udział w super duper tajnym eksperymencie i ma przerost mózgu.Więc jest bystrzakiem.

Materiały:
polary z allegro, marker do tkanin Marabo, akcesoria dentystyczno-chirurgiczne...zapomniało mi się skąd :P

Tom the Brainz Eater


Tom pożeracz mózgów jest wysłannikiem wystrzelonym na Ziemię,by zasmakować ludzkich mózgów i przygotować grunt pod inwazję innych TOM'ów.
Tom jest moim pierworodnym wytworem z serii potworowatych, w komplecie z ręcznie wykonanym podkoszulkiem.

Materiały:

podkoszulek H&M, markery do tkanin Marabo, polar z Allegro i materiał 'z szafy'

*Tom ma wartość sentymentalną i nie jest na sprzedaż,choć mogę zrobić kogoś na jego podobieństwo,wg. uznania ;)