sobota, 12 grudnia 2009

T's





























































Święta się zbliżają,więc jestem zawalona robotą od góry do dołu i jeszcze trochę na bokach.
Tu koszulki dla koleżanek.
Sowa i te b&w są zaczerpnięte z nieznanych mi źródeł,
Eric jest inwencją własną.
Wracając do zestawu czarno-białych koszulek...
pierwszy raz robiłam coś,czego nie rozumiem, i mean- zawsze, kiedy rysuję wzór,to albo mi się podoba,albo nie, patrzę na niego w kategoriach' założyłabym/niezałożyłabym,bo podoba mi się to/nie podoba mi się tamto...'
A te....nie rozumiem zupełnie tych wzorów. To może się wydawć głupie,no bo przecież 'wzór jak każdy inny,o co jej chodzi'....eeeh,chyba sama nie wiem :P

Materiały:
farba akrylowa, markery tektylne firm Marabo, Pelikan, Pentel i Sharpie Rub'a'Dub[mój osobisty faworyt,niestety 'zjadła' go sówka :<], koszulki H&M

3 komentarze:

  1. czy można u ciebie kupić taką sowę białą w rozmiarze s ?

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie! można u Ciebie zamówić jakąś koszulkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. ludzie,chcecie sie ze mną skontaktowac do do mnie napiszcie na maila,który jest przeciez ogólnodostepny! jak mam odpowiadać na pytania od ANONIMOWEGO??

    OdpowiedzUsuń