środa, 14 stycznia 2009

Cip Cip Cip i Dejl Tee



Zazwyczaj nie jestem fanką noszenia na koszulkach kreskówek, pełno tego w sklepach...chociaż ostatnio boom jest na komiksy,co z jednej strony jest fajne,bo mogę miec Superwoman dość dobrej jakości, ale z drugiej strony ludzie nie mający zielonego pojęcia o komiksie też je noszą. Profany. Ehem,jestem strasznie krytyczna,a pewnie,niech noszą co chcą ;]
Ale oglądałam ostatnio intro do starych kreskówek na jutjubie i wpadłam na taki teges śmeges pomysł.

Materiały:
podkoszulek Bershka, markery do tkanin Pelikan i Marabu


Jesli ktoś byłby zainteresowany koszulkami na zamowienie,to zapraszam,pogadamy,pomyślimy :)

Koszt to 30zł za projekt i wykonanie i koszt koszulki,jeśli mam ją kupić sama.Ale możesz wysłać swoją :)

I jeszcze CZIP CZIP CZIP I DEJL!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz